Angażuj, dziel się wiedzą, inspiruj
Dobry content przyciąga do firmy oraz oferowanych przez nią produktów lub usług, a także zachęca do powrotu. Materiały, które nie wyczerpują tematu i nie odpowiadają na pytania oraz potrzeby odbiorców, pozostają często niezauważone i nie spełniają celów założonych przez dane przedsiębiorstwo. W tzw. trudnej branży ważną rolę odgrywa strona internetowa, która nie powinna być tylko wizytówką z danymi kontaktowymi. Informacje dotyczące historii działalności, oferty, aktualności czy wykorzystywanych technologii stanowią swego rodzaju bazę wiedzy dla potencjalnych klientów, partnerów biznesowych oraz pracowników. Na ich podstawie odbiorcy oceniają firmę i podejmują pierwszą decyzję dotyczącą tego, czy pozostaną tam na dłużej, czy będą szukać dalej. Z tego powodu warto zadbać nie tylko o aspekt wizualny strony, ale przede wszystkim o jej zawartość, łączącą elementy marketingowe, handlowe oraz merytoryczne.
REKLAMA
Czego nie powinno zabraknąć na stronie przedsiębiorstwa produkcyjnego z branży meblarskiej?
- Zakładki o nas – w tym miejscu znajdują się informacje o pracownikach, szczegóły dotyczące historii powstania marki, a także prezentacja wizji firmy czy kluczowych dla niej wartości i celów.
- Sekcji FAQ – listy najczęściej zadawanych pytań oraz odpowiedzi na nie. Powinny one poruszać kwestie nurtujące klientów oraz szczegółowo przedstawiać najważniejsze informacje dotyczące zasad współpracy i oferty — terminów, materiałów, pielęgnacji czy opcji personalizacji.
- Aktualności – które należy dodawać na bież...